اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

نمایشگاه‌های کتاب استانی به کیش رسید

مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از برگزاری سیصد و نود و چهارمین نمایشگاه کتاب استانی در جزیره کیش خبر داد.

نمایشگاه‌های کتاب استانی به کیش رسید

به گزارش خبرگزاری فارس، سیصد و نود و چهارمین نمایشگاه کتاب استانی و دومین نمایشگاه کتاب جزیره کیش فردا(۱۵ آبان) با حضور قادر آشنا، مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، ایوب دهقان کار، مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مظفری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و سایر مدیران و مسئولان جزیره کیش افتتاح می‌شود.

دومین نمایشگاه کتاب جزیره کیش با حضور کتب ۳۲۷ ناشر از سراسر کشور و ارائه ۱۶ هزار و 379 عنوان کتاب به‌صورت «فروش متمرکز» در سالن تالار شهر جزیره کیش برگزار می‌شود. برای این دوره از نمایشگاه مبلغ یک میلیارد تومان بن یارانه الکترونیکی خرید کتاب با تخفیف ۲۰ درصد در نظر گرفته‌شده است که از طریق شعبه بانک عامل مستقر در نمایشگاه بین بازدیدکنندگان توزیع خواهد شد.

رونمایی کتاب تاکسی نامه نوشته محسن قاسمی، رونمایی کتاب پرسه در پاریس نوشته رضا فیاضی، رونمایی سه عنوان کتاب کودک از ابراهیم حسن بیگی و رونمایی کتاب عبور از نقطه تلاقی نوشته فریده ترقی از برنامه‌هایی است که برای بخش جنبی این نمایشگاه در نظر گرفته‌شده است.

دومین نمایشگاه کتاب جزیره کیش از تاریخ ۱۵ تا ۲۴ آبان از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۲۳ در محل «تالار شهر» جزیره کیش پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول